Mobilni izbornik Tražilica

Zajednica praktičara razvijena u pilot školama

Novosti:


Ovdje pogledajte sve novosti iz pilot projekta e-Škole
.

 

Opći cilj rezultata Zajednica praktičara razvijena u pilot školama je osmisliti podršku školama u sklopu projekta. Zajednica praktičara će obuhvaćati razvoj virtualne zajednice praktičara kroz virtualne i susrete uživo te kompletnu podršku dionicima projekta u korištenju danih resursa u okviru projekta, praćenje i poticanje izvršenja projektnih aktivnosti dionika.

Mreža „e-Škole – Virtualna zajednica praktičara“ uspostavit će se u okviru poslovne društvene mreže Yammer sa ciljem povezivanja zaposlenika radi međusobne komunikacije i dijeljenja primjera dobre prakse korištenja IKT-a u obrazovanju. Unutar mreže kreirat će se grupe za nastavnike prirodoslovnih predmeta (biologija, kemija, fizika) i matematike, grupa ravnatelja, grupa školskih voditelja projekata te grupa administratora i e-Škole tehničara. Međutim, na inicijativu ostalih nastavnika postoji mogućnost otvaranja grupa i prema drugim preferencijama i potrebama (npr. otvaranje grupe razredne nastave).

Na Yammer mreži korisnici će sustavno i kontinuirano biti poticani na aktivnu suradnju u zajednici  pomoću obrazovnih webinara o korištenju i mogućnostima primjene Yammera u poslovanju škola i u nastavi, teachmeetova u virtualnom okruženju te uživo u regionalnim obrazovnim centrima (ROC), na radionicama i BoF (Birds of Feather) događanjima u okviru CARNetove korisničke konferencije – CUC i skupova Suvremene tehnologije u obrazovanju – STO te organiziranim studijskim posjetima inovativnim školama unutar projekta.

Organizirat će se i korisnička podrška školama u projektu koja je osmišljena u tri dijela:

  • Centralizirana korisnička podrška za usluge razvijene u pilot projektu, koju pruža CARNetov helpdesk za podršku obrazovnom sustavu, kroz uobičajene kanale komunikacije, ali i putem Yammer mreže.  Helpdesk koordinira komunikaciju sa školama i njihovim osnivačima, odgovara na upite vezane uz projekt te pruža podršku za korištenje usluga i sadržaja nastalih u projektu.
  • Distribuirana tehnička podrška koju školama pružaju osnivači.
  • Koordinacijska podrška, pri CARNetovom Odjelu podrške korisnicima koja koordinira sve aktivnosti i komunikaciju prema školama, prati izvršenje ugovora te osnažuje škole da aktivno provode projekt. Za potrebe ostalih rezultata prikuplja i obrađuje informacije, provodi ankete i sl.