Nastava uz digitalne tehnologije po mjeri učenika s posebno odgojno-obrazovnim potrebama

Nastava uz digitalne tehnologije po mjeri učenika s posebno odgojno-obrazovnim potrebama

Organizator
2267 2267 osoba je pogledalo ovu edukaciju.

Pogledajte videomamac ovog e-tečaja i saznajte što možete očekivati.

Steknite znanja i vještine te primjenjujte dobre prakse vezane uz prilagodbu/u prilagodbi nastave posebnim odgojno-obrazovnim potrebama učenika.

Ključne teme koje se obrađuju u ovom e-tečaju: 

1. Posebne odgojno-obrazovne potrebe i inkluzija 

Pojam učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, darovitih učenika i učenika s teškoćama u razvoju (medicinski model, socijalni model, psihosocijalne prepreke, institucionalne prepreke). Pojam inkluzivnog društva, inkluzivne filozofije, načini uspostavljanja inkluzivne kulture. Načini i oblici prilagođavanja okruženja individualnim potrebama učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Sadržaji, metode, oblici i načini rada sa učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Značajke obrazovnog ciklusa i vrste odgojno-obrazovnih programa za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (obvezne, izborne i fakultativne). Postavljanje ciljeva nastavnog procesa za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Načini i oblici vrednovanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.

2. Asistivne tehnologije 

Pojam asistivne tehnologije, ciljevi primjene, vrste i oblici asistivne tehnologije za učenike s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama (stabilnost, sjedenje i pokretljivost, komunikacija, pristup digitalnim sredstvima, alatima i sadržajima, motorni aspekti pisanja, pisanje teksta, teškoće u učenju, vid, sluh, svakodnevne životne aktivnosti i upravljanje aparatima, odmor i rekreacija), instrumenti, aparati, sredstva i uređaji. Načini adekvatnog odabira i primjene asistivnih tehnologija za učenike s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama.

3. Digitalne asistivne tehnologije 

Pojam digitalnih asistivnih tehnologija za učenike s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama, ciljevi primjene, vrste i oblici te načini adekvatnog odabira i primjene digitalnih asistivnih tehnologija za učenike s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama.

Načini i oblici prilagođavanja nastavnih aktivnosti i okruženja individualnim potrebama učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Načini i oblici primjene digitalnih tehnologija i resursa za učenike s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama (asistivne tehnologije) u nastavnom procesu za potrebe učenja i poučavanja, vrednovanja i komunikacije.

Predviđeno vremensko opterećenje polaznika: 16 sati. To znači da procjenjujemo da će vam toliko sati trebati za uspješno pohađanje tečaja, odnosno čitanje i gledanje sadržaja, rješavanje testova, zadataka i slično. Ovisno o vašem predznanju, možda će vam trebati manje ili više sati.

Ako ćete ovaj tečaj pohađati 5 sati tjedno, dovršiti ćete ga u okvirno okvirno tri tjedna.

Fleksibilno pohađanjeTečaj nema definirano trajanje. Upisi su stalno otvoreni pa možete bilo kada započeti pohađati tečaj i završiti ga najkasnije do okvirno 1. srpnja 2023. Nakon završetka tečaja dobiva se digitalna značka. Neke aktivnosti koje su uvjet za stjecanje digitalne značke imaju definirani rok i to aktivnost međusobnog vrednovanja radova (tzv. radionica). Tijekom projekta u okviru tečaja imat ćete više prilika za uspješno dovršavanje tečaja jer će se ponavljati aktivnost međusobnog vrednovanja. 

Polaznici će nakon e-tečaja: 

  • Procijeniti i odabrati odgovarajuće digitalne alate i aplikacije za prilagodbu nastavnih materijala i aktivnosti učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (početna razina digitalnih kompetencija iz područja Učenje i poučavanje)
  • Prilagoditi nastavne materijale i aktivnosti učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama primjenom digitalnih tehnologija (srednja razina digitalnih kompetencija iz područja Učenje i poučavanje)
  • Kritički prosuditi primjenu odabranih digitalnih tehnologije kao alternativnih alata ili pristupa kojima se pruža zasebna podrška učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (napredna razina digitalnih kompetencija iz područja Osnaživanja učenika).

E-tečaj provodi se u sustavu Loomen, a obvezna je prijava s AAI@EduHr elektroničkim identitetom. Dovršite upis klikom na gumb Prijavi se na edukaciju (gore desno ili ispod) koji će vas preusmjeriti na sustav EMA, gdje ćete e-tečaju pristupiti klikom na poveznicu navedenu pod URL mjesta održavanja.

Zvuči li vam ovaj e-tečaj poznato? Ako ste sudjelovali u pilot projektu e-Škole, možda ste pohađali e-tečaj pod nazivom „Digitalna tehnologija za potporu posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Sadržaj e-tečaja dorađen je prema povratnim informacijama korisnika pilot projekta. E-tečaj možete pohađati po želji, bez obzira na to jeste li ga prethodno pohađali.

Slične radionice, webinari ili e-tečajevi:

Pretražite program obrazovanja i pronađite željene radionice, webinare i e-tečajeve. Nemate dovoljno vremena? Naučite nešto novo za 10 minuta uz kratke digitalne sadržaje – EduBlic.

 
 

Način izvođenja

Online
 

Vrsta događanja

 

Razina digitalne kompetencije

 

Područja digitalnih kompetencija

učenje i poučavanje, osnaživanje učenika

Podijeli s prijateljima

This site is registered on wpml.org as a development site.