Svrhovita primjena digitalnih alata u suvremenoj nastavi – tečaj s praktičnom primjenom

Svrhovita primjena digitalnih alata u suvremenoj nastavi – tečaj s praktičnom primjenom

Organizator
408 408 osoba je pogledalo ovu edukaciju.

Pogledajte videomamac ovog e-tečaja i saznajte što možete očekivati

U ovom e-tečaju ćete razviti refleksivno promišljanje o primjeni digitalnih alata i multimedijskih sadržaja u suvremenim pedagoškim pristupima koji obuhvaćaju istraživačku, problemsku i projektnu nastavu, igrifikaciju, suradničko učenje i obrnutu učionicu s učenikom u središtu procesa poučavanja. Tijekom tečaja planirat ćete primjenu digitalne tehnologije u svojoj školi, pripremiti potrebne materijale te se na to kritički osvrnuti. Radit ćete u relativno manjim grupama s online mentorima koji će vam pomagati sa stručnim savjetima.


Za pohađanje ovog e-tečaja potrebna su sljedeća predznanja: 

  • razlikovati suvremene pristupe nastavi – istraživačku, problemsku, projektnu nastavu te igrifikaciju
  • odabrati i primijeniti odgovarajući digitalni alat u nastavi svojeg predmeta
  • izraditi multimedijski digitalni sadržaj koji sadrži tekst, sliku, zvuk, video, interaktivni i kombinirani sadržaj
  • poštovati autorska prava te razumjeti uporabu i izradu otvorenih obrazovnih materijala.

Navedena ste predznanja mogli steći u jednom od sljedećih e-tečajeva: Inovativni učitelji i nastavnici: suvremeni obrazovni trendovi i primjena digitalnih alata u nastaviDigitalni sadržaji za početnike – kreiraj, integriraj, prilagodi! te Multimedija – samostalno kreiram sadržaj budući da se ovaj e-tečaj sadržajno nastavlja na njih. Ovaj tečaj možete upisati bez obzira jeste li završili spomenute tečajeve. U ovom tečaju bit će dostupni odabrani sadržaji spomenutih e-tečajeva za ponavljanje.

Tečaj je podijeljen na dvije tematske cjeline:

1. Primjena digitalnih alata i multimedijskih sadržaja u suvremenim pedagoškim pristupima
Proučavanje sadržaja, analiza primjera dobre prakse, promišljanje o primjeni digitalnih alata i multimedijskih sadržaja u suvremenim pedagoškim pristupima (istraživačka nastava, problemska nastava, projektna nastava, igrifikacija, suradničko učenje i obrnuta učionica).

2. Zadatak kreiranja multimedijskih digitalnih sadržaja za suvremeni pristup nastavi
Samostalno i u suradničkom radu uz učenje s mentorom planiranje, analiza i kreiranje multimedijskih digitalnih sadržaja za jedan od odabranih suvremenih pristupa nastavi (istraživačka nastava, problemska nastava, projektna nastava, igrifikacija, suradničko učenje i obrnuta učionica).

 

Digitalni alati koji se obrađuju u e-tečaju: Geogebra, Bookwidgets, Nearpod, Kahoot, Genially, Wordwall, Digitools, PlantNet, Mentimeter, Canva, ThingLink.

Predviđeno vremensko opterećenje polaznika je 20 sati. To znači da procjenjujemo da će vam toliko sati trebati za uspješno pohađanje tečaja, odnosno čitanje i gledanje sadržaja, istraživanje mogućnosti digitalnih alata, izrade digitalnih sadržaja, promišljanja, analize i refleksije te rasprave s mentorom i drugim polaznicima i slično. Ovisno o vašem predznanju, možda će vam trebati manje ili više sati. Ako ćete ovaj tečaj pohađati 5 sati tjedno, dovršit ćete ga u okvirno četiri tjedna.

Fleksibilno pohađanjeTečaj nema definirano trajanje. Upisi su stalno otvoreni pa možete bilo kada započeti pohađati tečaj i završiti ga najkasnije do okvirno 1. rujna 2023. Nakon završetka tečaja dobiva se digitalna značka. Neke aktivnosti, koje su uvjet za stjecanje digitalne značke, imaju definirani rok i to aktivnosti odabir grupe i predaja zadaće. Tijekom projekta u okviru tečaja imat ćete više prilika za uspješno dovršavanje tečaja jer će se ponavljati aktivnosti odabira grupe i predaje zadaća.

Po završetku tečaja dobiva se digitalna značka i potvrda o sudjelovanju.
Tečaj je namijenjen svim odgojno-obrazovnim radnicima škola i drugih ustanova.

Polaznici će nakon e-tečaja moći:

  • analizirati osnovne koncepte istraživačke, problemske i projektne nastave, igrifikacije, suradničkog učenja i obrnute učionice te odabrati odgovarajući pedagoški pristup za učinkovitije ostvarenje ishoda učenja (napredna razina digitalnih kompetencija iz područja Učenje i poučavanje)
  • samostalno i u suradnji s drugima kritički promišljati o odgovarajućim digitalnim alatima i portalima za primjenu u istraživačkoj, problemskoj i projektnoj nastavi te za igrifikaciju, suradničko učenje i obrnutu učionicu (napredna razina digitalnih kompetencija iz područja Profesionalni angažman)
  • kreirati, analizirati i implementirati digitalni materijal s multimedijskim elementima primjeren svrsi i ciljanim korisnicima (napredna razina digitalnih kompetencija iz područja Digitalni izvori i materijali)
  • samostalno i u suradnji s drugima kritički promišljati i osmisliti strategiju za unaprjeđivanje obrazovne prakse uz primjenu digitalnih tehnologija i suvremenih pedagoških pristupa nastavi (napredna razina digitalnih kompetencija iz područja Profesionalni angažman).

E-tečaj provodi se u sustavu Loomen, a obvezna je prijava s AAI@EduHr elektroničkim identitetom. Dovršite upis klikom na gumb Prijavi se na edukaciju (gore desno ili ispod) koji će vas preusmjeriti na sustav EMA, gdje ćete e-tečaju pristupiti klikom na poveznicu navedenu pod URL mjesta održavanja.

Pretražite program obrazovanja i pronađite željene radionice, webinare i e-tečajeve. Nemate dovoljno vremena? Naučite nešto novo za 10 minuta uz kratke digitalne sadržaje – EduBlic.

 
 

Način izvođenja

Online
 

Vrsta događanja

 

Razina digitalne kompetencije

 

Područja digitalnih kompetencija

profesionalni angažman, digitalni izvori i materijali, učenje i poučavanje

Podijeli s prijateljima

This site is registered on wpml.org as a development site.