Praćenje i vrednovanje uz potporu digitalnih tehnologija

Praćenje i vrednovanje uz potporu digitalnih tehnologija

Organizator
675 675 osoba je pogledalo ovu edukaciju.

Pogledajte videomamac ovog e-tečaja i saznajte što možete očekivati.

Na ovom e-tečaju ćete upoznati i učinkovito primijeniti različite digitalne alate i tehnologije za praćenje i vrednovanje ostvarenosti ishoda učenja. 

Ključne teme koje se obrađuju u e-tečaju:

  • Praćenje i vrednovanje uz pomoć digitalne tehnologije
  • Alati za praćenje i vrednovanje u sustavu Moodle
  • Alati za praćenje i vrednovanje izvan sustava Moodle
  • Alati i digitalne tehnologije za primjenu portfolio metode
  • Usporedba digitalnih alata za praćenje i vrednovanje

Digitalni alati koji se obrađuju u e-tečaju: Alati sustava Moodle (test, anketa, forum), Kahoot, H5P, Testmoz, LearningApps, Microsoft forms, Google obrasci, GeoGebra razred, WordPress, OneNote, OneDrive, Google disk.

Predviđeno vremensko opterećenje polaznika je 20 sati. To znači da procjenjujemo da će vam toliko sati trebati za uspješno pohađanje tečaja, odnosno čitanje i gledanje sadržaja, istraživanje mogućnosti digitalnih alata, pretraživanje portala i simulacija, rješavanje testova, zadataka i slično. Ovisno o vašem predznanju, možda će vam trebati manje ili više sati.  

Fleksibilno pohađanjeTečaj nema definirano trajanje. Upisi su stalno otvoreni pa možete bilo kada započeti pohađati tečaj i završiti ga najkasnije do okvirno 1. srpnja 2023. Nakon završetka tečaja dobiva se digitalna značka. Neke aktivnosti koje su uvjet za stjecanje digitalne značke imaju definirani rok i to aktivnost međusobnog vrednovanja radova (tzv. radionica). Tijekom projekta u okviru tečaja imat ćete više prilika za uspješno dovršavanje tečaja jer će se ponavljati aktivnost međusobnog vrednovanja. 

Polaznici će nakon e-tečaja moći:

  • Odabrati i primijeniti različite aplikacije i alate primjerene pojedinom pristupu praćenju i vrednovanju, u svrhu prikupljanja informacija o aktivnosti i napretku učenika (srednja razina digitalnih kompetencija iz područja Praćenje i vrednovanje).
  • Koristiti digitalne tehnologije i alate za analizu podataka u svrhu prilagodbe načina poučavanja (srednja razina digitalnih kompetencija iz područja Učenje i poučavanje).
  • Osmisliti i pripremiti zadatke praćenja i vrednovanja pomoću digitalnih tehnologija (napredna razina digitalnih kompetencija iz područja Praćenje i vrednovanje).

E-tečaj provodi se u sustavu Loomen, a obvezna je prijava s AAI@EduHr elektroničkim identitetom. Dovršite upis klikom na gumb Prijavi se na edukaciju (gore desno ili ispod) koji će vas preusmjeriti na sustav EMA, gdje ćete e-tečaju pristupiti klikom na poveznicu navedenu pod URL mjesta održavanja.

Zvuči li vam ovaj e-tečaj poznato? Ako ste sudjelovali u pilot projektu e-Škole, možda ste pohađali e-tečaj “Digitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju”. Sadržaj e-tečaja dorađen je prema povratnim informacijama korisnika pilot projekta. E-tečaj možete pohađati po želji, bez obzira na to jeste li ga prethodno pohađali.

Slične radionice, webinari ili e-tečajevi:

Pretražite program obrazovanja i pronađite željene radionice, webinare i e-tečajeve. Nemate dovoljno vremena? Naučite nešto novo za 10 minuta uz kratke digitalne sadržaje – EduBlic.

 
 

Način izvođenja

Online
 

Vrsta događanja

 

Razina digitalne kompetencije

 

Područja digitalnih kompetencija

učenje i poučavanje, praćenje i vrednovanje

Podijeli s prijateljima

This site is registered on wpml.org as a development site.